پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی کریمی جهرمی

1402-11-24
|
دیدارها

دیدار صمیمانه با طلبه ی جانباز مشهدی

در آستانه ی اعیاد شعبانیه، آیت الله العظمی کریمی جهرمی با طلبه ی جانباز حجت الاسلام محمد سجاد جهانگیری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور خانواده این طلبه انجام شد معظم له با بیان آیه ی شریفه ذلِكَ بِأَنَّهُمْ لا يُصيبُهُمْ ظَمَأٌ وَ لا نَصَبٌ وَ لا مَخْمَصَةٌ في‏ سَبيلِ اللَّهِ ... إِلاَّ كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا يُضيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنينَ حادثه ی رخداده برای این طلبه را از جمله مصادیق این آیه دانستند و فرمودند: این قانون الهی است که هیچ‌گونه ناراحتی،‌ مصیبتی، بلایی،‌ برای انسان در راه خدا  پیدا نمی‌شود مگر آنکه مقابل آن رنج و گرفتاری خدای متعال برای فرد، اجر و ثواب و عمل صالح را می نویسد و چون شما هنگامی که برای تحصیل علوم اهل بیت علیهم السلام در حال عزیمت به محل درس و بحث خود بودید و این حادثه برایتان رخ داد و این سختی را در راه خدا کشیدید قطعا بهترین اجر و ثواب هم برای شما خواهد بود.

آیت الله العظمی کریمی جهرمی همچنین ضمن تقدیر از صبر و بردباری و همراهی همسر این طلبه جوان فرمودند: اقتدای شما به حضرت زینب سلام الله علیها در ایام نقاهت آقای جهانگیری و تحمل زحمات و سختی های آن دوران، همه در نزد خدا محفوظ و ماجور است و دعای خیر حضرت زهرا سلام الله علیها شامل حال شما و فرزندان عزیزتان خواهد بود.
خاطر نشان می شود حجت الاسلام جهانگیری اردیبهشت امسال به هنگام عزیمت به محل درس
خود در شهر قم توسط راننده یک خودرو زیر گرفته شد و سپس با ضربات چاقو از ناحیه گردن مورد حمله راننده قرار گرفت.



گزارش تصویری
آینه ای از دیدار

دقایقی از دیدار صمیمانه با طلبه ی جانباز مشهدی
بیانات معظم له در اردیبهشت ماه پیرامون این حادثه