پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی کریمی جهرمی

1402-11-29
|
دیدارها

دیدار فرمانده انتظامی استان قم

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با حضور در دفتر آیت الله العظمی کریمی جهرمی با ایشان دیدار کرد.

مرجع عالی قدر توفیق خدمت در شهر مقدس قم را با اهمیت دانسته و فرمودند: جنابعالی بحمدلله عنصر لایق و متعهد به دین و پایبند به اخلاق می باشید و توفیق خدمت شما در کنار مضجع حضرت معصومه سلام الله علیها نشان از لطف و عنایت الهی به شما می باشد که باید هر روز شکر گزار آن باشید و شکر این توفیق با خدمت صادقانه به مردم عزیز شکل می گیرد.

معظم له با اشاره به گسترش مهاجرت مردم به قم فرمودند: مهاجرت مردم به شهر قم سبب تغییر بافت فرهنگی و دینی شهر شده است که باید همه مسئولان به این مهم توجه کنند و نیروی انتظامی با دقت کامل اتفاقاتی که به سبب مهاجرت ایجاد می شود را بررسی نماید و برای آینده تصمیماتی اتخاذ شود تا هویت دینی شهر قم پایدار بماند.

آیت الله العظمی کریمی جهرمی توفیق خدمت به مردم را با اهمیت دانسته و فرمودند: ممکن است در راه خدمتگزاری ناملایمات یا عدم همراهی از سوی برخی افراد یا مسئولان نیز داشته باشید اما در مسیر الهی و با نیت خدمت به این مردم که همه در پناه حضرت معصومه سلام الله علیها جمع شده اند، سختی ها را تحمل نمایید و با تمام توان تا پایان دوره مسئولیتتان از این خدمت و توفیق خداداد بهره برداری نمایید.
در ابتدای این دیدار که حجت الاسلام پورمیرزایی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قم نیز حضور داشت، سردار میرحیدری گزارشی از اوضاع فرهنگی و امنیتی شهر قم به محضر معظم له ارائه نمود.

گزارش تصویری